Kızlar günaydın 40+4 olduk bugün doğum için bi belirtim yoktu şimdiye kadar kasılmalarım artıyordu sadece şimdi uyandım çişimi yaptım silince peçeteye kahverengi leke geldi bu nişan mı oluyor anlamadım bu şekilde gelen oldu mu ama öyle sümüksü yapıda falan değil ilk hamileliğim bi tecrübem yok bilmiyorum