aysengul00 Kızlar eşim kondom +geri çekilme ile korunuyo bende yasmin kullanıyorum düzenli hep aynı saate ama bu ay adetim 4 gün geçti hamile olma şansım var mı.?
kpsslianne aysengul00 bu kadar yöntemi kullanıp hamile kalmış olamazsınız diye düşünüyorum 🤭ama nasip her şey test yapınca yazın merak ettim havalar şuan düzeni çok etkiliyor geçiş mevsimi tam düzensizlikler olabilir
kpsslianne aysengul00 hakkınızda hayırlısı 🥲bu kadar korunma yöntemine rağmen olsaydı mucize bir gebelik olurdu 🥲