Lk3893
şu an şehir hastahanesinde yeni doğum yapmış biri olarak konuşayım . Yarın taburcu oluyorum . Spinal sezeryan ile doğum yaptım . Doktorum Mehmet Çopuroğlu idi . Çok memnun kaldım , takipli hastası olduğumdan ameliyatımı da kendisi yaptı . Hem kendisi hem ameliyathanede çalışan personel çok iyi davrandılar , sohbet ederek doğum yaptım . Sonrasında ilgilenen hemşireler de gayet özverililerdi. Odaya çıkınca emzirmeye de bir hemşire yardım etti . Memnun kalmadığım tek şey bazı temizlik görevlileri diyebilirim . Odaların bazıları 2 , bazıları tek kişilik . Tek kişilik odaya denk gelirseniz çok çok rahat edersiniz . Merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz . Yanınıza kadın refakatçi alıyorlar . Doğum sonrasında baba 15 dk bebeği görebiliyor . Onun dışında sadece ziyaretçi saatinde odaya refakatçi dışı misafir alınıyor . Ziyaretçi saatleri de öğlen 13-14 arası akşam da 18-19 arası . 12 yaş altı çocuk da alınmıyor