Arkadaşlar 11 haftalık ikiz hamileyim 3 haftadır gecmeyen idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum klamoks bid 1000lik antibiyotik kullanıyorum bugün şiddetli bel böbrek ağrısıyla hastane gittim böbrekte sıkıntı yok idrarde enfeksiyonum var ilacı bitiricem ama niye azalmiyir geçmiyor anlamadım. haptan önce toz içtim fayda etmedi sonra antibiyotik verdi oda işe yaramıyor gibi