Merhabalar bebeğimin kalp atışı duyulmuyor 7 hafta 2 günlük bir dr alınması gerek geç döllenme bile olsa şimdiye kadar çocuk gelişir ve kalp atardı derken diğer dr 8. Haftaya kadar ancak gelişen ve kalp atımı aldığımız bebekler var dedi
Çok endişeliyim sizce hangisi doğru?
Geç gelişen gebelik ve bu normalmi? Şimdiye kadar atması gerekirdi bir anormallik mi?