Senanrr11 gece saat 4 de suyum geldi maalesef sancım yoktu o yüzden suni sancı aldım açıklık ilerliyordu ama 5 cmden sonra artık dayanılmaz oldu epidural aldım gece 00:25 de doğurdum ebelerim ve doktorlarım çok yardımcı oldular sancılar her geldiğinde çok yoruluyordum ama hiç yatmadım hep hareket ettim çömelerek ikindim