champanne Ay doğuma 110 gün kaldı diyor ama sezeryan olacagım için ve inşallah vaktinde doğum yapacağımı düşündüğüm için (ilk doğum 28 hafta idi) tahmini 97 98 günüm kaldı diyebilir miyiz inşallahh (38+2 falan olarak hesapladım)
merve588 champanne haftaya cumaya sezaryen ama sancilarim var dayanabilirsem tabi 🥹 yolun sonu bendeki
champanne maco61 sağlıkla vaktinde inşallah cok korkuyorum olumsuz bişey yaşıycam diye 😟 son günler en streslileri sanırım 11leri görmek bana da nasip olsun sağlıkla kavuş inşallah
merve588 champanne amin inşallah saglicakla evlatlarimiza kavusalim her birimiz kolay dogumlardan gecersiniz inşallah duam sizle 🫶🏻
maco61 champanne olur olur merak etme bende 99 ken acaba görürmüyüm diyordum gördüm daha zor orda kal sen 😂
maco61 champanne aynen yaa gerçekten ana olmak çok zor😁 atom bombası gibiyim böyle patlicak gibi hissediyorum
champanne maco61 ama insan hamileliğini özlüyor ya😏 ben biraz stresli geçiriyorum ama yine de çok seviyorum bu zamanları