Elisa0110 ben çok büyük konuştum sezaryen yapılmaz normal diye söylenip durdum bi ara sancılarım 1 dkya düşünce beni sezaryene alın diye yalvarmıştımm🤣🤣🤣 sezaryen oldu ama çok geç oldu hakkında hayırlısı olsun bebişin nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin sağ salim al kucağına inşallah 🤲🫶