Mert_Figen Hep diyorlar özellikle ileriki haftalarda, bacak arasına bir yastık, sırta yastık, koltuk altına ayrı yastık 😂❤️ adam nereye yatacak yanımda ben öyle yatsam 😄
Arkadaşlardan yazmışlar doktor sakıncası yok dedi diye de içiniz rahat etmezse de yan yatın, yastık kucaklayıp yatın, gece dönmezsiniz bence. Ki dedikleri gibi ileride isteseniz de ne yüzüstü ne sırt üstü yatılmıyor 🥲 35+6′dan uzun haftalardır deneyimlerimi saygıyla sunuyorum bu konuda 😂❤️