Burcuaec Kızlar 13 haftalık ikiz gebeyim. Son 1 aydır sürekli bel ve kalça ağrısı yaşıyorum. Yatsam aynı otursam aynı. Aynısını yaşayan var mı? Birde vajinama doğru göbeğimin alt kısmı şiş gibi geliyor. İlk hamileliğim ben mi çok takıyorum acaba ! Lütfen yardım!!!
Mervednr Burcuaec benimde hamileliğim başından beri kalça ağrım var son iki gündür yürüyemez haldeyim sanki kemiğimi duvara sürtüyolar. Maden suyu ve kalsiyum magnezyum alınca hafifliyo
Ggizemsnl Burcuaec 17+3 teyim benimde bel ağrılarım yeni başladı. Normal bir durummuş. Şişlikte normal bebekler rahimde büyüyor
Sis Burcuaec cok ayakta kaldıgımda malesef bende acayip derecede o ağrıyı hissediyorum resmen yatamıyorum bile oturamıyorum berbat benimkisi🤦♀️Magnezyum verdi doktorum ama dedğm gbi cok ayakta kaldıgım surece gecmiyor
Dilossy Bende de var hafta içinde doktor randevum vardı söyledim d vitamini düzenli kullanmamı söyledi günde 1 tane mutlaka maden suyu önerdi birde demir ilacımı günde 2 kere çıkardı. Bel ve sırt ağrım var benimde. Geçmiş olsun canım
Burcuaec Dilossy ben sadece duosvit vitamin kullanıyorum az mı geliyor acaba çok teşekkür ederim canım doktoruma soracağım 🙏
Burcuaec Ggizemsnl ultrasonla baktıklarında bebekler daha yukarda ama orda şişlik görünce bebekler indi mi aşağı diye delice bir düşünce sarıyor beni 🙈 1 hafta önce kanamada yaşadığım için iyice paranoyak oldum 😩
Burcuaec Sis kullandığım vitamin içinde yok yok ama belki az geliyordur. Pazartesi doktora sorayım farklı birşey derse yazarım bazen ortopedi bakıyormuş umarım öyle birşey değildir 🤔