ozlm4835 Haftaya girdik bebeğime günde 4-5 defa hıçkırık tutuyor. İlk gebeliğimde böyle bir şey hissetmiyordum ama şimdi 2. Gebeliğim ve sürekli hissediyorum ve en az 5-10dk sürüyor .
nurgulllllll Kendilerini gizleyemedikleri tek an😂 oğlumda babasına hiç tepki vermezdi hıçkırık anında kaçamıyordu babası öyle hissediyordu ancak😂
ozlm4835 nurgulllllll evetttt normalde o kadar hareketli ki 😅babası gelince sanki bilerek yapıyor gibi tık yok😂😂
ozlm4835 selma128 sanırım30. Haftada başlıyormuş hıçkırmalar emme reflexi gelişiyormuş🥰 ama böyle düzenli bir şekilde karnınızda 5-6dk boyunca pıt pıt pıt oluyor 🥹🥰🩷
selma128 selma128 evet selmacım seninkide hiçkırıyor hayatim 😂 35 oldun bu yorumdan sonra hickirigini ilk defa hisswtmistinn hatirladinmi😂😂😂😂
sarumervee ozlm4835 karnımda değilde benimde sol kasığımda oluyor özellikle o tarafa yattığımda 27 haftalığım pıtır pıtır böle devam eden hıçkırıkmıdır bilemedim🤷🏼♀️
daisyildiz sarumervee ya evet afedersiniz benim de özel bölgemde oluyor böyle benim gibi hisseden var mı acaba 🫠
sarumervee daisyildiz orda bende hissediyorum arada ama böle kısa anlık gibi doktora onu sorduğumda minik tekmeler demişti 🥰 ama hıçkırık tam olarak nasıl hissediliyor bilmiyorum sol tarafımda olan pıtırcıkları chate sorduğumda hıçkırıyodur bebeğiniz demişti
ozlm4835 sarumervee o muhtemelen tekme çünkü hıçkırma düzenli aralıklarla oluyor tekmeleme seyirme gibi değil kendiniz nasıl ara ara hıçkırıyorsanız aynı o şekilde muhtemelen anlarsınız zaten başladığında
daisyildiz sarumervee yaa bilmiyordum evet ben de chate sorduğumda hıçkırık dedi çünkü uzun sürüyor 🤷♀️
sarumervee ozlm4835 ayy evet seyirme gibi pıtır pıtır bişeyler patlıyomuş gibi 😅ama böle hızlı bi şekilde bi kaç dk sürüyo onlarda mı tekme oluyor
ozlm4835 sarumervee evet onlar tekme küçük olduğu için içerde rahat hareket edebiliyor o yüzden çok hızlı oluyorlar 😅