esselvii hayırlı olsun canım kız gibi doğdu içime Kayseri’nin neresinden bu arada :)
tdrmss merkez diyelim sizde kayseridesiniz galiba:)
esselvii ahaha evet resme bakınca Kayseri dikkatimi çekti hemen bende talastayim
tdrmss benimde öyle oluyor insan merak ediyor ahshhs talasta ayrı bir şehir artık
esselvii aynen canım