kelebek_2 Başına böyle bi düzensizlik gelen varmı aynı durumu yaşayan? Ve doktor ne dedi kızlar ilaçlık durum olur diye korkuyorum 🤦🏻♀️
emineeyrs kelebek_2 bende en baştan beri tansiyon problemi yaşıyorum baştan beri alfamed kullanıyorum
Merve_benn Canım kaç haftalık hamilesin? Bende gebeligimde yaşadım tansiyon problemi amA pek düzensiz gibi gelmedi bana