bebeybi bebekler için kışlık diye bişey yok ki bacım, birde eğer havalar soğursa biraz erken kalorifer yakarsın, ben eylülde doğum yaptım bebeği de çok sıcağa alıştırmamak lazım terletmekte kilo kaybı yapıyor, sıfır kol zıbın ve uzun kollu tulumlar aldım birde şapka taktım kafası üşümesin diye, eldiven hiç kullanmadım, ince bir müslin ile kumdak yapıp uyuttum hep, yenidoğan kıyafetler en fazla 40 gün giyiyor kilosuna göre tabi, benim bebeğim ne çok kusan ne de kaka yapan bi bebek değildi 4 tulum 2 takım yeterli gelmişti ilk ay yenidoğan için ama kimiside günde 4 kes değiştirmek zorunda kalıyor öyle bir durum olsa sonradan ekleme yapardım açıkcası