nhl_ ilişki yasak ağır kaldırmak yasak, en ufak kanamada acilen geliceksin dedi çok şükür bişey olmadı 37. Haftada yukarı çıktı, 39. Haftada normal doğum yaptım, herkes farklı bişey diyor 28e kadar çıktı çıktı yoksa daha çıkmaz diyen var 32. Hafta diyen var, o zamanlar hep içimdeki umut ölüyordu çıkmadıkça ama şimdi herkese umut olsun diye her posta yazıyorum 💙 ilk gebelikse birde muhakkak çıkar bebek geliştikçe döndükçe