Selam herkese, benim eşimde kendi annesinin adını koymak istedi, bende kabul etmedim, annen dünyada çok mu rahat yüzü gördü dedim, istemediğimi açık açık belirttim. Çok zor bir hamilelik yaşıyorum, birlikte karar vereceğiz nasipse, vakit geçtikçe anlıyorlar, stres yapmayın.