yasemin2034 aykutyesim benim bu ayda boş alto aydır deniyoruz yık dün adet oldum bitşnce doktora gidicem artık. yaşımda 38 gerçi yazın gittiğimde muayene olmuştum Bir sıkıntım yoktu. yıllarca eşim sıcak bakmadı. Şimdi istiyor ama olmuyor işte. Bakalım haftaya gidince doktor nasıl bir yol izleyecek artık
Nero45 NovaVina_ evet iyi bişey mi kötü mü insan bazen ne diyeceğini şaşırıyor zor bir durum Allah gönlünüze göre versin 🌸
nilruhu Nero45 benim bat 19 20 nisan gibi. Bugün dpo 10. Sabah varla yok arası silik bir çizgi çıktı. 3 gündür bel ağrım kasık ağrım ve artan akıntım var. Umarım sağlıkla tutunuyordur susam tanem❤️🤲🏻🌸
aykutyesim Nero45 ben bugün yaptım sabah negatif çıktı, lekelenmem var dünden beri adet değilim ama, karın ağrım var sanırım tekrar kimyasal gebelik oluyor ya da adet olacağım