elekarven_94 benimde 6+2 de olmuştu lekelenme gibi değil bildigin çamaşırın açık renk kan olmuştu hemen doktora gittim yerleşme dedi ama ne kesede ne rahimde kanama yoktu ona rağmen 5 gün iğne 3 defa da 200 Luk progestan vajinadan aldım. Dikkatli ol.akta fayda var