Mara1 canım yengem ultrasona göre 5.200 ölçümde 4.800 ile normal doğum yaptı, kendisi de 170 boy 55 kiloydu, iyi ve destekleyen bir doktora denk gelince sorun olmuyor ama doktorlar şu aralar risk almak istemiyor, birkaç doktorla ya da ebeyle görüşebilirsin, destekle gayet normal doğabilir