Hap yutamayan hastalara genelde hapi az bi suda eritip veriyorlar. Ama bu tabi her hap için geçerli değil siz bunu doktorunuza danışın çünkü bende yutamıyorum genelde antibiyotikleri suda erittiriyor doktorum o igrenc tadı ole içmek zorunda kalıyorum keşke yutabilsem de o tadı almasam :(