1Ali Benimde ilk beta o civardaydı bata 2 gün vardı öğrendiğimde 5haftalıkken gittim sadece kese gözüktü şimdi hamile olsam 7.haftadan önce gitmem ya o aradaki 2hafta zulüm olmuştu bana bebek gözükecek mi kalp atışı duyulacak mı diye
Berika23 newmom____ yarın ki değerine bak 1500 üstü vajinsl ultorondan gözükğyor 5000 üzeride karından canım