Kızlar bir konuda fikrinize ihtiyacım var 2. Gebeliğim şuan 30+5 haftalık hamileyim 2. Kızım geliyor hayırlısıyla 🫶 1 haftada önden gidiyoruz ultrason ölçümüne göre tahmini doğum 19 Haziran gözüküyor ama sezeryen olcak ilki de sezeryen olmuştu suyum azalmıştı 39+1 de doğurmuştum . Doktorum 6 Haziran da alabiliriz istersen dedi ve ben 38+1 haftalık oluyorum erken mi sizce ? Acaba biraz daha beklesem 38+6 veya 39 u görsem daha iyi olmaz mı bebek için ? Çok kararsız kaldım ikinci doğumu yapan anneler szler kaçıncı haftada doğum yaptınız ?