merve_s14 Test yapmama 5 gün kaldı kızlaaar ama korkuyorum olmaz diye de progestan kullanıyorum bir yandan var mı kullanan veya test zamanını bekleyen
Gulceefe-00 merve_s14 aşılama yapıldı ve 22 sini bekliyorum test için bir yandan da duphaston kullanıyorum umarım olur
merve_s14 İnşallah güzel haberler alırıııız emeklerimiz ve kucağımız dolsun inşallah sağlık hayırlı ve kolaylıkla olsun