Haziranda bebek için çalışmalara başlamıştık ekimde gebe kaldım. Tam 3 kez bu Avox dahil yalancı pozitif gördüm erken gebelik testlerinde. Umutlandım falan.
Öğrendiğim test bildiğimiz klasik basit olandı. Reglim 1 gün gecikince yaptım iki çizgi de çok koyu şekilde çıkmıştı. 10 gün geçince de kadın doğuma gittim. Kese ve kalp atışı gorduk.
Şimdiki aklım olsa asla erken gebelik testlerine güvenmezdim.