glcnylmzz uzumlu_kekim777 inşallah canım 😊 bende burda gördüğüm herkese dua ediyorum pozitif sonuç alınca seviniyorum darısı başıma 😂
glcnylmzz minekc ben regl gününden önce yaptım negatif çıktı dedim her halde bu ay da yok dün bütün belirtiler var regl olmayınca akşam yaptım çok silik çıktı sabah tekrarladım yine aynı beta çok düşük büyük ihtimalle 10-40 arası birşey
glcnylmzz minekc ay hadi inşallah sonucu yaz merak ederim 🙏🏻😊 Seninkiler net canım benim awox çok silik verdi
minekc tamam canım yazarım çok sevindim sen de hamilesin takılma silik filan dikkat etmeye başla ♥️🌺🌸♥️