Mge127 Havin49_ eşim de Melis diyo , doktorum da Aden çok var demişti . Aslında Melis Eva düşünmüştüm ama arkadaşlarım Eva ismine pek olumlu bakmadılar . Ben de eledim onu
Havin49_ Mge127 melis çok güzel bence benimde bir kızım olsaydı koymak istediğim isimlerden biri Melisa🥰