sarumervee aşımı geç oldum ya , bormalde bir ay sonra ikinci doz bir ay sonra oluyor ama benim 30. Haftayı buluyordu bu durumda ikinci doz. Tedirgin oldugumu söyledim, erken dogum vs tetikler mi hocam napsak dedim tek doz yeter riske atmayalım dedi ben de korktugum icin böyle bir karar aldık canım