minnos34 bazı markalarda kronik bir sorun bu canım, hep aynı marka aldıysan ondan kaynaklıdır. Farklı markalar ve pozitif veriyorsa, kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsin. Gebelik oluşumu devam etmeden hemen kanama başlıyor olabilir. Ama genelde test kaynaklı oluyor, artımed bana da 3 kez yalancı pozitif vermişti, bir daha kullanmadım. Prodoctor en garanti sonucu veriyor. Betam 22′yken prodoctor silik, awox’ta çizgi hiç yoktu. O yüzden ben herkese prodoctor öneriyorum, müthiş hassas bir test