Bu benim 3. Gebeliğim ilk gebeliğim ikizdi 17. Haftada evde suyum geldi ve bebekleri kaybettim sonra 2. Gebeliğim oldu doktorlar hiç bir önlem almadı ve 19. Haftada suyum geldi gene bebeğimi kaybettim şuan 3. Gebeliğim bu sefer riske atmadım ve özelde serklaj yaptırdım 13. Haftada şuan da serklaj Progestan ve kan sulandırıcı iğnesiyle 17. Haftama geldim ama o kadar korkuyorum ki 15. Haftamda rahim ağzı kısalığım 28mm çıktı doktor şuanlık normal risk görünmüyor dedi ama siz bir de bana sorun daha önce böyle birşey yaşayan ya da bir bilgisi olan var mı şimdi ki gebeliğim de diğerleri gibi kayıpla bitebilir mi 😔