Ben şubatta düşük yaptım. 1.5 ay korundum. Doğum kontrol hapı kullandım ama midemi rahatsız ettiği için bıraktım. 1 kutu kullanıp 2. Kutuya geçmedim. Bu süreçte de korunmasız ilişkilerim oldu.. Ama regle şuan 3 gün gözüküyor. Tabi hapı bırakınca döngü de kayıyormuş. Sizce hamilelik ihtimalim var mı? Ovülasyon testi de yaptım ihtimal var mı diye ama çok silik çıktı.