busek0987 ilk cocugumda suyum gelmisdi 0 sanci 0 acilma 2 saat suni sanci yemiş olmama rağmen acilmam yokdu ve bebekle benim kalp atisim yukselmisdi o donem kronik rahatsızlığım daha ileri boyutta oldugu icin riske atmadilar acil sezaryen yapilmisdi bundada ayni sekil tedavim devam ediyor ve stres tetikliyor bu sebebden doktorum sezaryenle devam ediceni dedi