Cerenyrt Merhabalar, buraya göre 12 haftalığım dün kontrolüm vardı ultrasyona göre 13 haftalık çıktı. Ama son regl günüm 27 aralık nasıl oluyor anlamıyorum. hamile kalıp üstüne reglmi oldum 🤔 veya nasık hesaplanıyor anlamadımki. Doktor erken döllenme olmuş olabilir dedi onlara göre normalde ben algılayamadım anlatabilecek varmı 😂😂
meva_ Cerenyrt o toplara hiç girme benim de ilk zman bi ileri bi geri bişeyler dediler 19+4 haftalağım daha yeni yakaladım günümü 😀
meva_ https://hizliresim.com/5a6pQ5 Valla canım ben burdan bakıyorum 😀 sana da yardımcı olur umarım 😊
Mervebektass Canım o konuda bende çok şaşırıyorum buraya göre 26+1 ultrason 27 çıkıyor doktorum erken döllenme birde ultrason her zaman ya ileri ya geri gösterirmiş anlamadım gitti 🤗🤰