Selim_Alparslan kurkmantosuzmadonna Deleted33000 İnşallah kızlar valla pişman oldum yaptırdığıma ya nasıl bir acı çekiş bu gözyaşları sel oldu 🥹
kurkmantosuzmadonna Selim_Alparslan öyle düşünme sen de onun iyiliğini düşündün. Ama bazen şişlik falan olabilirmiş. Bize kolonya ile bastırmadan öcün demişlerdi.
Deleted33000 Selim_Alparslan oyy kıyamam ya sen nerden bileceksin ki kuzum sende onu korumak için yaptırdın aşıyı
Selim_Alparslan kurkmantosuzmadonna Deleted33000 meryossss Dün gece dışarı çıkınca birden sustu sanki evde ağlayan o değilmiş gibi 🥹 anlamıyorum gerçekten doktorda dedi menenjit daha fazla bacak ağrısı yapabilirmiş ve ilaç birikmiş olabilir masaj yapın dedi oda 😊 Şimdi iyi çok şükür kuzular dün çok korkmuştum aralıksız ağlayınca 🌸🌹
meryossss Selim_Alparslan Selim_Alparslan evet kuzum menenjit ağır geçiyor kızımda çok huysuzdu vurdurdugunuzda sislik olursada ovalamayi öneriyor doktorlar zaten yayılsın diye şükür ki biseyi yokmuş
Selim_Alparslan Deleted33000 Dün sorma halimizi ya saat 5 te başladı ağlamaya 11 buçuğa kadar yani dışarı çıkana kadar 🥹
Selim_Alparslan meryossss Evet kuzum çok şükür yine ara ara ağlaması huysuzluk var ama kaç güne gecer acaba 🥹
Selim_Alparslan Deleted33000 sorma kuzum ya hastaneye girince Melek oldu resmen sanki evde ağlayan baska bir bebekti😃
Baklavaseverim Selim_Alparslan Menenjit aşısının süt alerjisi ile ilgisi yok aşkım ama ikinci doz da benim kızımın da aşı yeri baya kanadı ve şişti masaj yap dediler ılık havlu koy dediler 2 ay kadar sertlik kaldı sonra geçti
Selim_Alparslan Baklavaseverim Ayy gecmis olsun kuzum 🌹 Evet cok ağır aşıymış aşkım ya bir an dedim nerden yaptirdik paramızla rezil olduk diye 😃
Baklavaseverim Selim_Alparslan İnsan öyle oluyor 2 hafta sonra bizim de son doz var korkuyorum yaptırmaya kızımın bu defa neye dönüşeceğini kestiremiyorum 🤣