mucize2112 ya çok geçmiş olsun canım kimyasal olacak diye düşünme aklını olabildiğince farklı yerlere ver leke nasıl rengi falan eğer yerleşmeye benziyorsa üç gün sürer genellikle hafif pembe veya kahverengi olur sildikçe gelir bazen akabilir bende öyle olmuştu bende çok korkmuştum ama yerleşme kanaması olduğunu demişlerdi içini ferah tut bugün bi test yap bakalım lekeyi takip et öyle sürekli gelmez kesilir tekrar başlar mesela akşam yok sabah yine var öğlen yok akşam geri başlar ve kesilir