Öncelikle hayırlı akşamlar Ben bu ay letrol yumurtlama ilacı kullandım Ve bu ilacı kullananlar adet bitiminden 5-10 gün sonra polikistik over olanlar 12 güne kadar yumurtlama görebilirmiş ben değerlendirdim en son 1 Nisan’da değerlendirdim ve dün Kan testi yaptım negatif çıktı Ama doktor bir hafta daha bekleyelim dedi pazartesiye kadar yani Çünkü asla adette yaşamadığım belirtileri yaşıyorum göğsümü dolgunluk var alt tarafından mor damarlar çıktı belim de geçmeyen 3 gündür bir ağrı var kuyruk sokumunda ve Afedersiniz açık yeşil kokusuz çok açık bir akıntı var akıntı da değil böyle parça şeklinde kanında negatif çıkıp sonra pozitif görenler yazabilirler mi