Endişe edecek bir şey olmasın, ilk haftalarda İgg ve İgm değerlerine bakılıyor. Igg yüksek çıkarsa, bağışıklığınız var demektir, daha önce geçirmiş olabilirsiniz. Igm yüksek çıkarsa aktif toksoplazma geçiriyorsunuz demektir, ilk haftalarda bebek için sıkıntı olabilir. İlerleyen haftalarda ise çok büyük problem olmuyor ama antibiyotik kullanıyorsunuz doğuma kadar