kubratercan ona gitmedim . Arkadaşım orda doğum yaptı dediğim gibi kasımda yapmıştı ona da ebe bir tanıdığı tuğba hanımı önermişti ve onda doğum yaptı. fakat ben kendisine gittim öyle çok beğenmedim arkadaşımda ebelerden çok memnun kalmış çok ilgililerdi ebeler ve hemşirelerr demişti odaalar 2 kişilikmiş. Ben en son Simay hanıma gittim onu daha çok sevdim bilmiyorum bakıcam