minoko Cam sakuraya gidiyorum doktor bugün 39 +1 de acilden giriş yapın sezeryan doğum icin dedi giden varmı hiç bu şekilde nasıl ilerliyor acaba ilk doğum sezeryan olduğu için buda sezeryan olucak yardımcı olursanız sevinirim