dssf 41 ile öğrendim canım. Bu ultrason 5+5’e ait. Burada embriyo da kese de oluşmuş denmişti. 6+5’te beta 58.567’ydi. Şu an 7+3üz embriyo oluşmamış dedi doktor. 20sinde bir daha gel, yine embriyoyu göremezsem kürtaj dedi. Aklım çok karışık. Daha başında görülen embriyo nasıl haftası ilerledikten sonra görülemiyor 😞