@mucizemm11 canım ben 17+3 üm hissetmeye başladım, önce yok bu değildir gazdır filan dedim ama kesinlikle değil hissediyorum, tam rahimde çok hafif bi gaz hareketi gibi genelde açken daha iyi anlıyorsun açken dikkat et, bir de sırt üstü uzanınca daha net hissediyorum