Merhabalar nasılsınız bebeğiniz nasıl Entube oldumu hiç bende 30 haftalık bugün doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda Entube içim çok yanıyor daha dün karnımdaydı bunda öncede ölü doğum yapmıştım şimdi yine bebeğim yanımda değil ama sağlığı yerinde olsunda ben bu durumada razıyım yeterki iyi olsun iyiye gitsin