efnanss mesajınızı görünce size yazmak istedim bende 32. Haftada yüksek tansiyonla doğum yaptım, size tavsiyem kontrolünüzü erkene almanız bende ihmalkar davrandım tansiyonum ara ara yükselip kendi düşüyordu diye çok önemsemedim 29-30 hafta civarında başlamıştı sonra idrarda protein kaçağıda başlamıştı 32 de 18 e çıkınca hemen doğuma aldılar korkmayım ama ihmal etmeyin lütfen çünkü çoğu zaman ilaçlarla kontrol altına alınıyor