Hayırlı Akşamlar kızlar bu gün ikili tarama için doktor kontrolüm vardı bebeğim 11+4 günlük. Kontrole gittiğimde doktorumun yüzü değişti ağrın var mı diye sordu defalarca, kanama oldu mu diye de sordu halbuki benim hiçbir ağrım kanamam vs yok mide bulantısı dışında. Ama doktorum bebeğin 7. Haftada gelişiminin ve kalbinin durduğunu karnımın içininse kan pıhtısı dolu olduğunu söyledi. Alttan ultrasonla kontrol etti sonrasında, hatta başka bi yere daha göndericem rapor gerekiyor oradan ona göre kürtaj yapıcam dedi. Ben hastanenin başka bir bölümünde daha ultrasona girdim ordan da aynı şeyi söylediler. Ama benim anlamadığım doktorum kan ver cuma günü çıkıcak sonuç, çıkınca anesteziye sonrada bana geri gel, pazartesi için operasyonu ayarlayalım dedi. Pazartesiye neredeyse 1 hafta var şu an bişi hissetmiyorum alttan bakıldıktan sonra ara ara regl sancısı gibi sancım oluyor ama 1 hafta çok değil mi hemen müdahale edilmesi gerekmiyor mu? Bir bilgi olan varsa yazabilir mi