Kızlar alnımda komedonlar var yani deri altı sivilce gibi onları nasıl geçirebilirim salisilik asit iyi diyorlar kullanıp memnun kaldığınız var mı bide yüz yıkama jeli+tonik hangileri iyi? bunları kullanırsam yüzüm düzelir mi? Önerilerinizi bekliyorum