Cansu48 Merhabalar. Yenidoğan bir bebeğin 2 saatte bir 10 dakika emmesi yeterli mi😞 çiş ve kaka da yapıyor. Sarılık değeri sınırda. 13. Meme de uyuyup kalıyor o yüzden 10dakka anca emiyor 🙄 sizin doktorlarınız kaç dk normal diyor 😞
Deletedmom0909 Cansu48 emsin de bırak on dk emsin canım uyuyp kalıyosa burnunu sık devam eder doktor öyle gösterdi ablama 😊
Hulyalp Cansu48 canim dk olarak bilemicem ama sarilik yuzunden daha cok uykuya meyil eder bebisler. Sen uyandir rahatsiz et aglar falan ama en azindan emmeye devam eder. Emdikce kuvvetlenicek
Ayferfeneer Cansu48 ilk sulu sütü biraz sağıp arkadan gelen yağlı sutu emmesini sağlarsanız besin değeri daha yüksek. Doktorlar bunu oneriyo genelde
Cansu48 Deletedmom0909 bazen devam ediyor bazen etmiyor canım. Yani her emişi 10dk olmuyor ama çoğu 10dk oluyor daha 10günlüğüz.