pamugummmm çok sıcak bacım çok sıcak 😂 doktorlar diyor bebekler üşümez nasıl alıştırırsan öyle gider, büyükler diyor belini sar ayağına patik giydir sırtına yelek giydir 😂 arada kalıyor insan ama zaten yenidoğan olucak 3 tulum alsan ve bolca zıbın alsan birde ince bir müslin örtü yeterde artar bile, zıbınla sararsın müsline kundak yaparsın mis gibi de uyur, ben eylülde doğum yaptım çok giydirmedim sadece karnını ve ayaklarını sıcak tuttum gazı rahat çıksın diye