Selam herkese. Son adet 20 Şubat. Yumurtlama 16 martta gördüm takibini yapıyordum. Pazartesi doktora gittim 4+6 haftalık dedi şuan 5+1 oldu bugün. Daha fazla olması gerekmez miydi? Ben 6 haftalık diye düşünerek gitmiştim çünkü ben 3 nisanda 680 betayla öğrenmiştim zaten.