asenattt Kızlar devlet hastanesine aşılama tedavisine başladım . Femara kullanıyorum 2.günüm 5 gün kullanıp 2 gün ara verip doktora gideceğim . Bi kaç kişi havaları çok önerdi cuma günü de sırt taraması yaptırıp hacamat yaptıracağım . Bu konuda bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi ?
mystery94 asenattt valla bende çatlatma denedim ilaçla denedim olmadı doktor bu ay dinlen dedi nisan ayında regli olunca aşılama yaptıralım dedi. Martın 23 ünde son reglim ondan sonra hacamat sülük yaptırdım kasığıma sırtıma fln şimdi bugun test yaptım hafif çizgi çıktı acaba diyorum hacamat sülük mü işe yaradı hiç bilmiyorum adet günümü bekliyorum inş olmam da hamile olmuş olurum
cinyuranne Aşılama hakkinda bilgim yok ancak. Arkadasim 2 tup bebek tedavisi sonrası, bebek sahibi olamadı. 3. Yu deneyeceklerdi. Hacamat sülük uygulandı. 3-4 seans sonra gebe kaldı. 7-8 yıldır bebek sahibi olamiyordu
1789900987 Kendi tecrübem ile diyim canım bende de pcos vardı ve ben hacamat oldum üstüne yumurtalıklarıma sülük yaptırdım evlenmeden bi hafta önce sonrası kistler ı’m düştü diğer ay hamile kaldım sülük yaptırmanı şiddetle tavsiye ederim gebelik için çok iyi çözüm diyebilirim yumurtalıkları temizleyip hareketlendiriyor inşallah güzel sonuç alırsın yaptırırsan mutlaka sonucuda yaz buraya