yosiii şükür cnm korkulacak bsey olmasında .. kimseyi takma vallahi değmez sen kendini düşün tabiri caizse arsız ol derler ya öyle ol yani boşver . Ama ağrın Batman olursa doktora ulaşamazsam bile git acile mutlaka ulaşır onlar doktoruna Benm bazen çok ağrım oluyordu ama sancı gibi değildi meğer rahimde kasılma oluyormuş ondnamış mesela doktorum kızdı ağrıyo çekme evde mutlaka gel dedi saat kaç olursa olsun . Ben rahim kasılması için adalat kullanıyorum günde 1 di 2 ye çıkardı doktorum serklajlı gebelikte rahimde kasılma sık olabiliyormuş sende gittiğinde bir sor bunu cnm var mı kasılma diye