efnanhiraa buna da hayırlı olsun derim 🤭🤗 benim ilk gebeliğimde de böyledi, yok diye attım kenara eşim görmüş tekrar yap bence deyince tekrar yaptım yine aynı şekilde çıkmıştı 😊 10 gün geçtikten sonra yaptım böyleydi(6 haftalık civarındaydı benimki) kaç gün geciktiniz siz?